Omitir los comandos de cinta
Saltar al contenido principal

Capítulos de Libros

Book Chapters

D'Andrea, G., Silvestri, L., Costa, L., Fernandes, F., Fossen, F. , 2011. Innovation platforms for emerging consumers: Spinning the wheel of retailing in Latin America. In Shaoming Zou, Huifen Fu (ed.) . International Marketing -Advances in International Marketing: Volume 21:33-56. : .

Abstract

Alegre, P., 2010. Desafíos de las PYMES en mercados emergentes. In Fraile, G., Curat, C., Giacani, N. . Fashion Management: Claves de gestión en el negocio de la moda. 1era parte: Visionar y planificar una empresa de moda: 69-79. Buenos Aires: Temas.

D'Andrea, G., 2010. Gestión de marca y estrategia de tienda. In Fraile, G., Curat, C., Giacani, N.. Fashion Management: Claves de gestión en el negocio de la moda:. 2da parte:Dirigir y gestionar una empresa de moda : 143-180. Buenos Aires: .

Enrione, A., Mazza, C., & Zerboni, F. , 2008. Institutionalizing Codes of Governance. In Clarke, T., De la Rama, M. (Eds.). Fundamentals of Corporate Governance : 79- 90. : .

D'Andrea, G., 2007. Beating the paradox of emerging markets: Strategies for reaching the consumers at the base of the pyramid. In Grosse,R.& Mesquita,L.(eds.). Can latin american firms compete? : . New York: .

D'Andrea, G., 2007. Understanding consumers and retailers at the base of the pyramid. In Rangan, V.K., Quelch, J.A., Herrero, G. & Barton, B. (eds.). Business solutions for the global poor. Creating social and economic value: Part One,Chapter Two:25-40. San Francisco: .

Abstract

Alegre, P.. Un plan comercial consistente: la clave para el éxito.. In En Guillermo Fraile (Ed.). "Somos Pymes. Herramientas para una empresa más competitiva": Capítulo 1: 23-67. Buenos Aires: Temas.

Ver todas las publicaciones